Home » , , , » Apa Itu Fiverr - Tip Kaji Pasaran Di Fiverr

Apa Itu Fiverr - Tip Kaji Pasaran Di Fiverr

Apa Itu Fiverr - 2 Tips Mudah Kaji Permintaan Pasaran Di Fiverr

Apa Itu Fiverr - 2 Tips Mudah Kaji Permintaan Pasaran Di Fiverr : Sebelum anda menawarkan servis di laman Fiverr, anda mestilah melakukan sedikit kajian pasaran dan permintaan di Fiverr. Ianya penting untuk memastikan servis yang bakal anda tawarkan di laman Fiverr mendapat order. Secara tidak langsung, anda dapat menjana 5 US Dollar untuk setiap order. Ianya juga untuk mengelakkan anda dari menawarkan servis yang tiada permintaan di Fiverr.

Tips 1 rujuk gigs yang mempunyai riben 'Featured'.
Apa Itu Fiverr Tip Kaji Pasaran Di Fiverr
Gigs yang mempunyai riben 'Featured' tidak semestinya mempunyai permintaan yang tinggi. Biasanya gigs yang mempunyai ciri begitu merupakan gigs yang kreatif. Kaji apakah yang ditawarkan di dalam gigs tersebut. Rujuk ruangan description, iaitu penerangan tentang servis yang ditawarkan. Lihat jumlah order untuk gigs tersebut. Gigs yang mempunyai 'featured' akan berada di muka depan laman Fiverr. Kebanyakan gigs yang mempunyai 'featured' menawarkan servis yang berkaitan penyediaan video. Apabila gigs anda berada di senarai teratas di muka depan laman Fiverr, gigs tersebut akan mendapat traffik yang tinggi berbanding gigs yang berada dalam senarai di laman ( page ) ke-2 dan ke-3. Secara tidak langsung meningkatkan potensi gigs tersebut mendapat order. Semakin banyak order, semakin banyak pendapatan yang bakal anda perolehi.

Tips ke-2 yang boleh anda gunakan untuk mengkaji permintaan di laman Fiverr ialah penggunaan fungsi tapisan, iaitu 'filter gigs by' yang terdapat di laman Fiverr.

Apa Itu Fiverr Tip Kaji Pasaran Di Fiverr

Disyorkan buat pilihan 'filter gigs by popularity'. Apabila menggunakan fungsi tapisan ini, anda akan dapat mengetahui gigs yang paling popular dan mendapat sambutan di Fiverr. Apabila menggunakan fungsi 'filter gigs by popularity', anda akan mengetahui 20 gigs paling popular yang dipaparkan di laman ( page ) utama/pertama Fiverr. Gigs yang berada di page utama Fiverr akan mendapat traffik yang cukup tinggi. Jadi potensi gigs itu untuk di order amat tinggi. Sepertimana yang dinyatakan dalam tips 1, semakin banyak order, semakin banyak pendapatan yang bakal anda perolehi di laman Fiverr.

20 gigs yang tersenarai di laman ( page ) pertama laman web Fiverr akan memberikan info dan data yang dapat membantu anda mengetahui ciri-ciri gigs yang mendapat sambutan dan popular. Ini dapat mengelakkan anda dari menyediakan gigs yang tidak mendapat sambutan. Kaji dan ketahui apakah yang ditawarkan oleh 20 gigs tersebut. Rujuk bagaimana penerangan tentang servis/perkhidmatan yang ditawarkan. Lihat penggunaan gambar atau video yang relevan untuk gigs tersebut.

Dengan 2 tips mudah ini, anda boleh memulakan langkah mengkaji gigs yang mendapat permintaan yang tinggi di Fiverr. Hasil daripada kajian ini akan memberikan idea untuk anda bagi menawarkan servis/perkhidmatan yang mempunyai permintaan di laman Fiverr. Fikirkan servis/perkhidmatan yang unik dan kreatif berdasarkan 20 gigs yang paling popular di Fiverr.

Apa Itu Fiverr - 2 Tips Mudah Kaji Permintaan Pasaran Di Fiverr :Selamat mencuba dan semoga berjaya menjana pendapatan di Fiverr.

Jika Anda menyukai Artikel di blog ini, Silahkan klik disini untuk berlangganan gratis via email, dengan begitu Anda akan mendapat kiriman artikel setiap ada artikel yang terbit di Creating Website

0 comments:

 
Kartikel Ping jawatan kosong 2012 jawatan kosong terkini Bloggers - Meet Millions of Bloggers Page Rank Checker Blogged.my Free Auto Malaysia Backlinks Text Back Link Exchange Ping your blog, website, or RSS feed for Free Support : Fiverr.com | RahsiaWangFiverr | Apa Itu Fiverr | 1Malaysia
Copyright © 2014. Buat Duit Online - Apa Itu Fiverr - All Rights Reserved
Template Modify by Apa Itu Fiverr
Proudly powered by Blogger