Home » , , » Apa Itu Fiverr - Paling Mendapat Sambutan Di Fiverr

Apa Itu Fiverr - Paling Mendapat Sambutan Di Fiverr

Apa Itu Fiverr - Gigs Paling Hot & Mendapat Sambutan Di Fiverr

Apa Itu Fiverr - Gigs Paling Hot & Mendapat Sambutan Di Fiverr : Gigs manakah yang paling mendapat sambutan di laman Fiverr? Apakah kelebihan gigs tersebut? Berapakah jumlah order yang diperolehi? Pelbagai persoalan berlegar difikiran. Untuk mendapatkan jawapannya, layari laman Fiverr!

Gunakan fungsi 'filter gigs by popularity' dan anda boleh lihat 3 gigs teratas yang paling popular dikalangan pengunjung Fiverr. Apakah ciri-ciri gigs tersebut? Apakah keistimewaan gigs tersebut dan bagaimana gigs tersebut mampu menarik ribuan order untuk gigs yang ditawarkan?

Apa Itu Fiverr Paling Mendapat Sambutan Di Fiverr


Apabila saya menggunakan fungsi 'filter gigs by popularity' pada masa ini, gigs teratas adalah gigs yang menawarkan perkhidmatan berkaitan video, iaitu 'I will create 3 videos about a topic of your choice for $5'. Gigs ini telah berjaya memperolehi 1603 order! 1603 x 5 US Dollar = 8015 US Dollar. Hampir RM 25,000!!

Lihat description gigs tersebut :

"..Videos is a must have for any business to be successful. If you give me an idea or topic, I can create 3 1 minute videos about your topic. I will find the images and add the text as well as mix the music into the video. You can see a sample here: http://www.demotest123.com/fiverr/sample.html Topic in this video is 'vitamins and supplements.."

Servis yang simple, mudah dan ringkas. Paling utama mendapat permintaan tinggi.Berdasarkan gigs ini anda boleh membuat pengubahsuaian terhadap gigs tersebut dengan menampilkan beberapa ciri-ciri tambahan bagi menyaingi gigs tersebut. Gigs yang anda cuba buat terbukti mempunyai permintaan berdasarkan carian 'filter gigs by popularity' dan telah memperolehi 1000 lebih pesanan. Anda perlu mengikut trend di Fiverr. Elakkan menawarkan sesuatu yang telah terbukti tiada sambutan atau permintaan.

Apa Itu Fiverr Paling Mendapat Sambutan Di Fiverr

Jadi apa yang penting di sini, anda perlu membuat kajian terlebih dahulu sebelum memasuki pasaran Fiverr dan mengaktifkan gigs anda. Apa yang akan anda tawarkan di laman Fiverr adalah servis yang telah mempunyai permintaan. Anda perlu lebih kreatif untuk bersaing dengan menawarkan nilai tambah atau apa sahaja yang boleh menarik minat pembeli. Bersaing secara sihat di laman Fiverr. Elakkan menawarkan gigs yang melanggar syarat, terma dan peraturan yang telah ditetapkan.

Walaupun 5 US Dollar dilihat sebagai satu jumlah yang kecil, tetapi dengan menggunakan formula fiverr, anda mampu menjana pendapatan berganda dengan memperolehi order dari pelanggan secara berterusan. Jika newbie mampu menjana income lumayan di laman fiverr, anda juga mampu. Pelbagai teknik telah diperkenalkan oleh rakan-rakan IM. Take Action! Gunakan peluang yang ada untuk meraih 5 US Dollar dengan mudah, ringkas dan senang. Tanpa kemahiran tertentu, anda juga mampu menjana pendapatan di laman Fiverr. Jom Fiverr!!

Apa Itu Fiverr - Gigs Paling Hot & Mendapat Sambutan Di Fiverr : Semoga berjaya mengaut USD di Fiverr. Take Action!

Jika Anda menyukai Artikel di blog ini, Silahkan klik disini untuk berlangganan gratis via email, dengan begitu Anda akan mendapat kiriman artikel setiap ada artikel yang terbit di Creating Website

0 comments:

 
Kartikel Ping jawatan kosong 2012 jawatan kosong terkini Bloggers - Meet Millions of Bloggers Page Rank Checker Blogged.my Free Auto Malaysia Backlinks Text Back Link Exchange Ping your blog, website, or RSS feed for Free Support : Fiverr.com | RahsiaWangFiverr | Apa Itu Fiverr | 1Malaysia
Copyright © 2014. Buat Duit Online - Apa Itu Fiverr - All Rights Reserved
Template Modify by Apa Itu Fiverr
Proudly powered by Blogger